Marketing voor de adviseur


“Relatie, relatie en relatie”

In deze collegereeks ontdek je je unieke eigenschappen en leer je kansen voor je opdrachtgever in te schatten. We focussen op activiteiten die écht waarde toevoegen voor de klant, jouw unieke kwaliteiten en hoe je deze optimaal inzet. En nog belangrijker: sluit de klantvraag wel echt bij jou aan?

Met ‘schaalwandelen’ en het creëren van je eigen ‘logo’ ontdek je op een inspirerende manier jouw kracht. Aan het einde van de training heb je een persoonlijk ontwikkelplan dat als rode loper naar succes als adviseur dient.

Werk op een innovatieve en energieke manier aan blijvend enthousiasme. Onze docenten staan vanaf dag één klaar als jouw persoonlijke coach.

Boeiende onderwerpen

  • Welke succesfactoren bijdragen aan een gezonde organisatie
  • Hoe de BCG matrix eruit ziet van een afdeling of organisatie
  • Wie de belangrijke stakeholders zijn binnen de advies organisatie
  • Wat je unieke ‘selling points” zijn als adviseur en hoe je deze in kunt zetten
  • Hoe je jouw kwaliteiten afstemt op de vraag van de klant voor meer succes

Twee bijeenkomsten

De college bestaat uit twee bijeenkomsten.

Tijdens de dagen gaan de handen uit de mouwen. Naast een introductie college, bestaan de lessen uit groepsopdrachten en intervisie. Het programma start om 10:00 uur en eindigt om 16.00 uur. Tussendoor is er een lunch en gelegenheid om te wandelen of nader met elkaar kennis te maken.